عشق ما







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





دلیل رفتنت...

خودت ميدوني ميدونم دليله رفتنت چي بود
اما مي تونستي نري چرا ميگي قسمت نبود

اگه قسمت نبود چرا تو موندي
خدا مارو چرا به هم رسوندي

اگه ميدونستي يه روزي ميري
چرا روزا رو تا اينجا کشوندي

چي بودم چي شدم  به خاطره تو
ولي پشت دلم رو خالي کردي

حالا اسمت مياد گريه ام ميگيره
نميدوني که با دلم چه کردي

اگه در حق تو خوبي نکردم
بدون که خالي بود دستاي سردم

ولي من در عوض هر چي که بودم
با احساسات تو بازي نکردم

اگر چه مي دونم دوستم نداري
به هر در ميزنم تنهام نذاري

اگر پاي کسي هم در ميونه
بذار اسمت اقلان رو بمونه

دم اخر بذار دست توي دستام
بذار بهت بگم دردم چي بوده

فقط لطفي کن و حرفامو بشنو
شايد ديگه نگي قسمت نبوده

اگر تصميم رفتن و گرفتي
ببخش اگه پشيمونت نکردم

اره من واسه تو کم بودم اما
با احسا سات تو بازي نکردم



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط dijam در 19:12 | |